Äriarendus
Äriarendus hõlmab tegevustena organisatsiooni arengu juhtimist, sh uutele turgudele sisenemist, uute koostööprojektide leidmist, toodete müüki ja turundust, riskide hindamist. Head äriarenduspraktikad on riigi konkurentsivõime aluseks ning majanduse mootoriks. Juhtimine mõjutab otseselt organisatsiooni üldist käekäiku ning kõigi töötajate heaolu. Juhtimisfunktsioonideks on näiteks planeerimine, organiseerimine, motiveerimine, arendamine ja järelevalve. Organisatsioonide juhtimispraktikad sõltuvad selle suurusest – mida suurem ettevõte, seda rohkem on juhtimisfunktsioonid ametikohtade vahel ära jagatud. Turunduse ja müügivaldkonna ühine eesmärk on luua ettevõttele väärtust, kasvatades brändi tuntust, suurendades turuosa ja saavutades kõrgemaid müügitulemusi. Turundusjuhi ülesanne on näiteks uurida kliendivajadusi ja -eelistusi, määrata kindlaks ja sihtida turusegmenti, planeerida turundusstrateegiaid ja kampaaniaid, küsida klienditagasisidet ja seda analüüsida. Müügijuht hoolitseb selle eest, et müügitulu suureneks, kliendibaas kasvaks ning kliendid oleksid rahul. Ekspordijuht juhib rahvusvahelist müügimeeskonda ja viib ettevõtte toodangu välisturgudele. Äriarenduse juures mängivad kaalukat rolli ka ametid, mis aitavad tooteid luua (nt tootedisainer) ning organisatsiooni avalikku kuva kujundada (nt kommunikatsioonijuht). Äriarenduse valdkonna tähtsaimateks oskusrühmadeks on juhtimis-, lävimis- ja mõtlemisoskused – ilma nendeta pole edukas äriarendus võimalik.