Ametid

Vastuvõtuadministraator

Amet pakub huvi

Vastuvõtuadministraator töötab majutust ja sellega kaasnevaid teenuseid pakkuvas ettevõttes. Ta võtab vastu, teavitab ja abistab kliente. Ta broneerib külastajatele tube ja majutusettevõttes pakutavaid teenuseid (toitlustus, ruumide rent, spaakülastus jne), registreerib nad sisse ja peab klientide üle arvestust. Ta vastutab selle eest, et ööbimise ja teenuste kasutamise eest saaksid külaliste arved makstud. Vastuvõtuadministraator jagab teavet majutusettevõttes pakutavate teenuste kohta. Samuti tuleb tal olla kursis kohalike huviväärsuste ning turistidele suunatud teenustega. Tema ülesanne on ka telefoni teel esitatud küsimustele vastata ja broneeringud teha. Seejuures tuleb olla viisakas ja abivalmis. Väiksemas majutusettevõttes võib administraatori töökohustuste hulka kuuluda ka tubade ja üldruumide koristamine, toateenindamine ning külastajatele toidu (eelkõige hommikusöögi) valmistamine ja serveerimine. Administraatoritel on vaja end pidevalt täiendada – turismivaldkonna areng toob kaasa muutusi teeninduskultuuris, tehnilises töökorralduses ja valdkonna õigusaktides.

Hariduslik ettevalmistus

Erialane kutse- või rakenduskõrgharidus

Hea teada

  • Mitmekülgsed tööülesanded ja head karjäärivõimalused
  • Võimalus kujundada Eesti kui sihtkoha kuvandit
  • Vajalik on hea suhtlemisoskus
  • Töös on vaja probleemide lahendamise oskust
  • Oluline on võõrkeelte oskus
  • Vahetustega töö
  • Töötingimused. Vastuvõtuadministraatorid töötavad enamasti vahetustega ning graafiku järgi ka õhtuti, öösiti, nädalavahetustel ja riigipühadel. Sageli on võimalik töötada osalise koormusega ja paindliku graafikuga, mis võimaldab tööd teha ka näiteks õpingute kõrvalt. Administraator töötab valdavalt seistes ja seetõttu langeb jalgadele suur koormus. Töökeskkond on puhas, hästi valgustatud ja soe.
  • Karjäärivalikud: peaadministraator, vahetuse vanem, vastuvõtujuht
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusAlgtase
Keeleoskuseesti keel B2, inglise keel B2, võõrkeel A2
26Haldamisoskused
  • 26Haldamisoskused
    Teabe otsimine
    Teabe ajakohastamine
    Kliendiandmete haldamine
    Näita veel (23)
    19Enesejuhtimisoskused
  • 19Enesejuhtimisoskused
    Moraalinormide järgimine
    Teiste erivajadusega arvestamine
    Teiste abivajaduse märkamine
    Näita veel (16)
    13Lävimisoskused
  • 13Lävimisoskused
    Kontakti loomine
    Külastajate vastuvõtmine
    Selgitamine
    Näita veel (10)
    7Tehnilised oskused
  • 7Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Veebiotsingu tegemine
    Erialase tarkvara kasutamine
    Näita veel (4)
    6Mõtlemisoskused
  • 6Mõtlemisoskused
    Loogiline mõtlemine
    Olulise eristamine
    Asjaoludega arvestamine
    Näita veel (3)
    3Hindamis- ja uurimisoskused
  • 3Hindamis- ja uurimisoskused
    Teabe kontrollimine
    Isikusamasuse kontrollimine
    Rahatähtede ehtsuse kontrollimine
    2Käitlemisoskused
  • 2Käitlemisoskused
    Pagasi käitlemine
    Jookide valmistamine
    1Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 1Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Käitumisjuhiste andmine
    1Tervishoiuoskused
  • 1Tervishoiuoskused
    Esmaabi andmine
    2Lisaoskused
  • 2Lisaoskused
    Laua katmine
    Ruumide koristamine

    Töövaldkonnad

    Turism ja külalislahkusteenused
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.