Ametid

Vastuvõtu administraator

Amet pakub huvi

Vastuvõtu administraator töötab majutust ja sellega kaasnevaid teenuseid pakkuvas ettevõttes. Ta võtab vastu, teavitab ja abistab kliente. Ta broneerib külastajatele tube ja majutusettevõttes pakutavaid teenuseid (toitlustus, ruumide rent, spaakülastus jne), registreerib nad sisse ja peab klientide üle arvestust. Ta vastutab selle eest, et ööbimise ja teenuste kasutamise eest saaksid külaliste arved makstud. Vastuvõtu administraator jagab teavet majutusettevõttes pakutavate teenuste kohta. Samuti tuleb tal olla kursis kohalike huviväärsuste ning turistidele suunatud teenustega. Tema ülesanne on ka telefoni teel esitatud küsimustele vastata ja broneeringud teha. Seejuures tuleb olla viisakas ja abivalmis. Väiksemas majutusettevõttes võib administraatori töökohustuste hulka kuuluda ka tubade ja üldruumide koristamine, toateenindamine ning külastajatele toidu (eelkõige hommikusöögi) valmistamine ja serveerimine. Administraatoritel on vaja end pidevalt täiendada – turismivaldkonna areng toob kaasa muutusi teeninduskultuuris, tehnilises töökorralduses ja valdkonna õigusaktides.

Hariduslik ettevalmistus

Erialane kutse- või rakenduskõrgharidus

Hea teada

  • Mitmekülgsed tööülesanded ja head karjäärivõimalused
  • Võimalus kujundada Eesti kui sihtkoha kuvandit
  • Vajalik on hea suhtlemisoskus
  • Töös on vaja probleemide lahendamise oskust
  • Oluline on võõrkeelte oskus
  • Vahetustega töö
  • Töötingimused. Vastuvõtu administraatorid töötavad enamasti vahetustega ning graafiku järgi ka õhtuti, öösiti, nädalavahetustel ja riigipühadel. Sageli on võimalik töötada osalise koormusega ja paindliku graafikuga, mis võimaldab tööd teha ka näiteks õpingute kõrvalt. Administraator töötab valdavalt seistes ja seetõttu võib jalgadele langeda suur koormus. Töökeskkond on puhas, hästi valgustatud ja soe.
  • Karjäärivalikud: peaadministraator, vahetuse vanem, vastuvõtujuht
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusAlgtase
Keeleoskuseesti keel B2, inglise keel B2, võõrkeel A2
20Haldamisoskused
  • 20Haldamisoskused
    Monitoorimine
    Teabe esitamine
    Teabe levitamine
    Näita veel (17)
    14Enesejuhtimisoskused
  • 14Enesejuhtimisoskused
    Mitmekesisuse austamine
    Kutse-eetika järgimine
    Keskkonnahoidlik käitumine
    Näita veel (11)
    9Lävimisoskused
  • 9Lävimisoskused
    Sobiva õhkkonna loomine
    Külastajate vastuvõtmine
    Aktiivne kuulamine
    Näita veel (6)
    7Juhtimisoskused
  • 7Juhtimisoskused
    Meeskonna juhtimine
    Tööülesannete jagamine
    Meeskonna komplekteerimine
    Näita veel (4)
    6Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 6Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Teiste motiveerimine
    Juhendamine
    Käitumisjuhiste andmine
    Näita veel (3)
    4Hindamis- ja uurimisoskused
  • 4Hindamis- ja uurimisoskused
    Koolitusvajaduse väljaselgitamine
    Ohutusnõuete täitmise jälgimine
    Kvaliteedi kontrollimine
    Näita veel (1)
    3Käitlemisoskused
  • 3Käitlemisoskused
    Jookide valmistamine
    Varu haldamine
    Varu planeerimine
    3Tehnilised oskused
  • 3Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Personaalarvuti kasutamine
    Klaviatuuri vilunud kasutamine
    2Heaolu tagamise oskused
  • 2Heaolu tagamise oskused
    Ruumide koristamine
    Voodipesu vahetamine
    1Mõtlemisoskused
  • 1Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine

    Töövaldkonnad

    Turism ja külalislahkusteenused
  • Uuendatud: 31.3.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.