Ametid

Täienduskoolituse juht

Amet pakub huvi

Täienduskoolituse juht töötab kõrgkoolis, kutsekoolis või koolitusfirmas, korraldades koolitusprogramme, mis võivad olla nii tööalased kui ka üldharivad või isiklikku arengut toetavad. Ta analüüsib sihtrühma vajadusi, kavandab ja arendab koolitusi, koordineerib õppejõudude või koolitajate tööd ning tagab koolituste kvaliteedi ja vastavuse õigusaktidele. Tema ülesannete hulka kuuluvad ka eelarve koostamine, koolitustegevuse turundamine ja partnerlussuhete arendamine, et pakkuda õppijatele asjakohaseid ja töömaailma vajadustele vastavaid õpivõimalusi.

Töötajate arvu muutus

Stabiilne

Töötajate arv

150

Brutopalk

2250 €

Hariduslik ettevalmistus

Kõrgharidus

Hea teada

  • Elukestva õppe tähtsus kasvab
  • Sissetulek oleneb enamasti koolituste läbimüügist
  • Töö ka õhtuti ja puhkepäevadel
  • Töö nõuab palju ringiliikumist ja kiiret kohanemisvõimet
  • Amet sobib aktiivsele ja iseseisvale inimesele
  • Töötingimused. Koolituste ettevalmistamine toimub tavaliselt kontoris tööpäeva sees. Koolitused toimuvad vahel ka õhtuti või puhkepäevadel ning eri kohtades: turismitalus, looduses, konverentsikeskuses jm. See nõuab kohanemist uue töökeskkonna ja paindliku tööajaga.
  • Töövahendid: info- ja kommunikatsioonivahendid
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel C1, võõrkeel B2
42Haldamisoskused
  • 42Haldamisoskused
    Suulise teabe kogumine
    Teabe kogumine dokumendist
    Konkurentide jälgimine
    Näita veel (39)
    17Enesejuhtimisoskused
  • 17Enesejuhtimisoskused
    Kutse-eetika järgimine
    Juhistest ja nõuetest lähtumine
    Töötervishoiunõuete järgimine
    Näita veel (14)
    16Lävimisoskused
  • 16Lävimisoskused
    Suhete loomine ja hoidmine
    Partnerlussuhete arendamine
    Suhtlemisoskus
    Näita veel (13)
    14Tehnilised oskused
  • 14Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Veebiotsingu tegemine
    Digitaalse sisu loomine
    Näita veel (11)
    10Juhtimisoskused
  • 10Juhtimisoskused
    Õpperühma komplekteerimine
    Tööjõu planeerimine
    Teostajate kaardistamine
    Näita veel (7)
    7Mõtlemisoskused
  • 7Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    Tõenduspõhisele teabele tuginemine
    Eneserefleksioonioskus
    Näita veel (4)
    7Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 7Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Õpikeskkonna kujundamine
    Koolitusprogrammi koostamine
    Koolituse kavandamine
    Näita veel (4)
    4Hindamis- ja uurimisoskused
  • 4Hindamis- ja uurimisoskused
    Andmete tõlgendamine
    Kvaliteedi hindamine
    Koolitusvajaduse väljaselgitamine
    Näita veel (1)
    2Lisaoskused
  • 2Lisaoskused
    Meeskonna töö planeerimine
    Projekti juhtimine

    Töövaldkonnad

    Haridus ja teadus
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.