Rongi klienditeenindaja
Amet pakub huvi
Rongi klienditeenindaja hoolitseb reisija mugava ja turvalise reisi eest. Ta müüb ja kontrollib pileteid, vajaduse korral jagab infot ja abistab. Ta peab olema sõbralik, abivalmis, viisakas, tähelepanelik ja vastutustundlik. Ta peab oskama suhelda erilaadsete inimestega, lahendama probleeme ning olema hea pingetaluvusega.
Hariduslik ettevalmistus
Õpe töökohal
Hea teada
- Väljaõpe toimub raudtee-ettevõtja korraldatud koolitusel, mis koosneb teoreetilisest ja praktilisest osast.
- Töötingimused. Tööpäev algab ja lõpeb enamasti Balti jaamas Tallinnas. Töö toimub kaks päeva kestvate vahetuste kaupa, seega tuleb mitmel ööl nädalas olla valmis ööbima kodust eemal. Valmis tuleb olla tööks riigipühadel ja erinevates ilmastikutingimustes. Vajalik on kehtiv tervisetõend, mis kinnitab töötaja terviseseisundi sobivust tööks, sh nõudeid nägemisele ja kuulmisele, samuti psühholoogilist sobivust.
- Töövahendid: piletimüügiterminal
Rohkem lisainfot
Tutvu uuringutega
Vajalikud oskused
Digitaalne kirjaoskusAlgtase
Keeleoskuseesti keel, inglise keele oskus suhtlustasandil, vene keele oskus suhtlustasandil
24Enesejuhtimisoskused
24Enesejuhtimisoskused
Moraalinormide järgimine
Empaatiline käitumine
Tööriietuse kandmise nõuete järgimine
Näita veel (21)
9Lävimisoskused
9Lävimisoskused
Suhtlemisoskus
Suuline eneseväljendusoskus
Selgitamine
Näita veel (6)
8Haldamisoskused
8Haldamisoskused
Teabe levitamine
Teabe vahendamine
Probleemist teavitamine
Näita veel (5)
1Mõtlemisoskused
1Mõtlemisoskused
Lihtne arvutamine
1Hindamis- ja uurimisoskused
1Hindamis- ja uurimisoskused
Kohaloleku n äitamine
1Tervishoiuoskused
1Tervishoiuoskused
Esmaabi andmine
1Heaolu tagamise oskused
1Heaolu tagamise oskused
Piletita sõitmise ennetamine
1Tehnilised oskused
1Tehnilised oskused
Erialase tarkvara kasutamine
Töövaldkonnad
Logistika ja transport
Uuendatud: 19.9.2025