Ametid

Klienditoe spetsialist

Amet pakub huvi

Klienditoe spetsialist tagab klientide küsimuste ja tehniliste probleemide kiire lahendamise ning kliendi rahulolu, pakkudes konkreetset ja hästi koordineeritud suhtlust eri osalistega. Ta suhtleb klientidega e‑kirja, telefoni, videosilla ja reaalajavestluse (chat'i) vahendusel. Enamjaolt tegeleb klienditoe spetsialist probleemidega, mis leiavad lahenduse ühe ööpäeva jooksul, samas tuleb ette ka pikemat aega ja koordineerimist nõudvaid probleeme. Ta peab välja selgitama kliendi probleemi olemuse ja selle põhjuse ning pakkuma kas ise või tehniliste spetsialistide abil lahenduse. Töö on vaheldusrikas ja ennast täiendades on võimalik töökohal edasi liikuda. Karjääritee sõltub peaasjalikult enda huvist ja oskustest, võimalik on liikuda näiteks koolituse või müügitöö suunale.

Hariduslik ettevalmistus

Kutse- või rakenduskõrgharidus IKT valdkonna õppekavadel VÕI keskharidus ja täienduskoolitused, mõlemal juhul lisandub õpe töökohal

Hea teada

  • Töö võib olla pingeline
  • Töö eeldab pidevat suhtlust
  • Pidev teadmiste täiendamise vajadus
  • Väljaõpe töökohal
  • E-teenuste kasutajate arv kasvab
  • Töötingimused. Klienditoe spetsialisti töö eeldab pidevat suhtlemist eri osapooltega, sh otsesuhtlust kliendiga, vajaduse korral ka konsultantide ja tehniliste spetsialistidega. Töö nõuab küll mõnevõrra liikumist, kuid võib sellegi poolest sobida ka liikumispuudega inimesele. Olenevalt ettevõttesisesest töökorraldusest võib klienditoe spetsialist teha ka kaugtööd.
  • Karjäärivalikud: tarkvaraarendaja, tarkvaraanalüütik, tarkvaratestija
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel, võõrkeeled
36Enesejuhtimisoskused
  • 36Enesejuhtimisoskused
    Väärtustest lähtumine
    Moraalinormide järgimine
    Teistega arvestamine
    Näita veel (33)
    18Lävimisoskused
  • 18Lävimisoskused
    Suhete loomine ja hoidmine
    Sobiva õhkkonna loomine
    Suhtlemisoskus
    Näita veel (15)
    12Haldamisoskused
  • 12Haldamisoskused
    Teabe kogumine dokumendist
    Projekti lugemine
    Infosüsteemi kasutamine
    Näita veel (9)
    8Tehnilised oskused
  • 8Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Veebiotsingu tegemine
    Ühistööplatvormide kasutamine
    Näita veel (5)
    6Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 6Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Käitumisjuhiste andmine
    Kliendi juhendamine
    Seadme kasutamise juhendamine
    Näita veel (3)
    5Mõtlemisoskused
  • 5Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    Olulise eristamine
    Terviklikult mõtlemine
    Näita veel (2)
    2Juhtimisoskused
  • 2Juhtimisoskused
    Protsesside juhtimine
    Kliendikogemuse parandamine
    2Lisaoskused
  • 2Lisaoskused
    Õppetöö läbiviimine
    Koolitamine

    Töövaldkonnad

    Finantsala
    Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.