Ametid

Kasutajatoe spetsialist

Amet pakub huvi

Kasutajatoe spetsialist tagab klientide küsimuste ja tehniliste probleemide kiire lahendamise ning kliendi rahulolu, pakkudes konkreetset ja hästi koordineeritud suhtlust eri osalistega. Ta suhtleb klientidega e‑kirja, telefoni, videosilla ja reaalajavestluse (chat'i) vahendusel. Enamjaolt tegeleb kasutajatoe spetsialist probleemidega, mis leiavad lahenduse ühe ööpäeva jooksul, samas tuleb ette ka pikemat aega ja koordineerimist nõudvaid probleeme. Ta peab välja selgitama kliendi probleemi olemuse ja selle põhjuse ning pakkuma kas ise või tehniliste spetsialistide abil lahenduse. Töö on vaheldusrikas ja ennast täiendades on võimalik töökohal edasi liikuda. Karjääritee sõltub peaasjalikult enda huvist ja oskustest, võimalik on liikuda näiteks koolituse või müügitöö suunale.

Töötajate arvu muutus

Suur kasv

Töötajate arv

2400

Brutopalk

2350 €

Hariduslik ettevalmistus

Kutse- või rakenduskõrgharidus IKT valdkonna õppekavadel VÕI keskharidus ja täienduskoolitused, mõlemal juhul lisandub õpe töökohal

Hea teada

  • Töö võib olla pingeline
  • Töö eeldab pidevat suhtlust
  • Pidev teadmiste täiendamise vajadus
  • Väljaõpe töökohal
  • E-teenuste kasutajate arv kasvab
  • Töötingimused. Kasutajatoe spetsialisti töö eeldab pidevat suhtlemist eri osapooltega, sh otsesuhtlust kliendiga, vajaduse korral ka konsultantide ja tehniliste spetsialistidega. Töö nõuab ka mõnevõrra liikumist, kuid võib sobida ka liikumispuudega inimesele. Olenevalt ettevõttesisesest töökorraldusest võib kasutajatoe spetsialist teha ka kaugtööd.
  • Karjäärivalikud: tarkvaraarendaja, tarkvaraanalüütik, tarkvaratestija
Rohkem lisainfot

Põhioskused

Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel, võõrkeeled
39Enesejuhtimisoskused
  • 39Enesejuhtimisoskused
    Väärtustest lähtumine
    Moraalinormide järgimine
    Teistega arvestamine
    Näita veel (36)
    16Lävimisoskused
  • 16Lävimisoskused
    Suhete loomine ja hoidmine
    Sobiva õhkkonna loomine
    Suhtlemisoskus
    Näita veel (13)
    13Haldamisoskused
  • 13Haldamisoskused
    Andmete dokumenteerimine
    Registreerimine
    Teabe esitamine
    Näita veel (10)
    6Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 6Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Käitumisjuhiste andmine
    Kliendi juhendamine
    Seadme kasutamise juhendamine
    Näita veel (3)
    6Tehnilised oskused
  • 6Tehnilised oskused
    Kontoritarkvara kasutamine
    Erialase tarkvara kasutamine
    Teabehaldustarkvara kasutamine
    Näita veel (3)
    5Mõtlemisoskused
  • 5Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    Terviklikult mõtlemine
    Kiiresti mõtlemine
    Näita veel (2)
    2Juhtimisoskused
  • 2Juhtimisoskused
    Protsesside juhtimine
    Kliendikogemuse parandamine
    2Lisaoskused
  • 2Lisaoskused
    Õppetöö läbiviimine
    Koolitamine

    Töövaldkonnad

    Finantsala
    Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
  • Uuendatud: 1.10.2024

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.