IKT-kliendihaldur
Amet pakub huvi
IKT‑kontode haldur loob klientidega ärisuhteid, et toetada riistvara, tarkvara, side‑ või IKT‑teenuste müüki. Samuti tuvastab ta võimalusi ja haldab toodete hankimist ning tarnimist klientidele. Ta saavutab müügieesmärgid ja säilitab kasumlikkuse. IKT ‑lahenduste kliendihaldur nõustab kliente IKT‑teenuste ja/või ‑toodete alal, leides ja pakkudes neile sobilikke lahendusi. Ta vastutab kliendisuhete hoidmise ja uute loomise eest. Töös tulevad kasuks IKT‑teadmised kutse‑ või kõrghariduse tasemel.
Hariduslik ettevalmistus
IKT valdkonna või müügitöö haridus vähemalt kutsehariduse tasemel VÕI keskharidus ja täiendkoolitused või ümberõpe
Hea teada
- Töö sobib IKT valdkonda sisenemiseks, kuid vajab erialast täiendusõpet. Vajadus kliendihaldurite järele on kerges kasvutrendis.
- B-kategooria juhiload tulevad kasuks.
- Vajadus pidevaks enesetäiendamiseks kas koolitustel või iseseisvalt.
- Töötingimused. Töö kontoris või klientide juures. Osalise kaugtöö võimalus. Seadmete hooldus remonditöökojas või kliendi juures.
- Karjäärivalikud: IKT valdkonna müügijuht, järelteeninduse juht, IKT (tarkvara, riistvara, elektroonika) müügi koolitaja, IKT-projektijuht
Rohkem lisainfot
Vajalikud oskused
Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel B2, võõrkeel B1, võõrkeel A2
28Haldamisoskused
28Haldamisoskused
Teabe kogumine
Klientide rahulolu jälgimine
Konkurentide jälgimine
Näita veel (25)
15Lävimisoskused
15Lävimisoskused
Suhete loomine ja hoidmine
Müügipartneri valimine
Teabe sõnastamine
Näita veel (12)
12Juhtimisoskused
12Juhtimisoskused
Uue ärivõimaluse leidmine
Müügistateegia väljatöötamine
Kliendisuhete süsteemi väljatöötamine
Näita veel (9)
11Enesejuhtimisoskused
11Enesejuhtimisoskused
Empaatiline käitumine
Kutse-eetika järgimine
Ärieetika järgimine
Näita veel (8)
10Hindamis- ja uurimisoskused
10Hindamis- ja uurimisoskused
Andmete analüüsimine
Tagasiside analüüsimine
Tulemuste hindamine
Näita veel (7)
4Tehnilised oskused
4Tehnilised oskused
Promptimise täiustamine
Tehisaru treenimine
Kliendisuhete haldamise tarkvara kasutamine
Näita veel (1)
2Mõtlemisoskused
2Mõtlemisoskused
Analüütiline mõtlemine
Rakenduslik mõtlemine
6Lisaoskused
6Lisaoskused
Müügieesmärkide seadmine
Andmete kaevandamine
Dokumentide arhiveerimine
Näita veel (3)
Töövaldkonnad
Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
Uuendatud: 4.11.2025