Ametid

IKT-kliendihaldur

Amet pakub huvi

IKT‑kontode haldur loob klientidega ärisuhteid, et toetada riistvara, tarkvara, side‑ või IKT‑teenuste müüki. Samuti tuvastab ta võimalusi ja haldab toodete hankimist ning tarnimist klientidele. Ta saavutab müügieesmärgid ja säilitab kasumlikkuse. IKT‑lahenduste kliendihaldur nõustab kliente IKT‑teenuste ja/või ‑toodete alal, leides ja pakkudes neile sobilikke lahendusi. Ta vastutab kliendisuhete hoidmise ja uute loomise eest. Töös tulevad kasuks IKT‑teadmised kutse‑ või kõrghariduse tasemel.

Hariduslik ettevalmistus

IKT valdkonna või müügitöö haridus vähemalt kutsehariduse tasemel VÕI keskharidus ja täiendkoolitused või ümberõpe

Hea teada

  • Töö sobib IKT valdkonda sisenemiseks, kuid vajab erialast täiendusõpet. Vajadus kliendihaldurite järele on kerges kasvutrendis.
  • B-kategooria juhiload tulevad kasuks.
  • Vajadus pidevaks enesetäiendamiseks kas koolitustel või iseseisvalt.
  • Töötingimused. Töö kontoris või klientide juures. Osalise kaugtöö võimalus. Seadmete hooldus remonditöökojas või kliendi juures.
  • Karjäärivalikud: IKT valdkonna müügijuht, järelteeninduse juht, IKT (tarkvara, riistvara, elektroonika) müügi koolitaja, IKT-projektijuht
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel B2, võõrkeel B1, võõrkeel A2
28Haldamisoskused
  • 28Haldamisoskused
    Teabe kogumine
    Klientide rahulolu jälgimine
    Konkurentide jälgimine
    Näita veel (25)
    15Lävimisoskused
  • 15Lävimisoskused
    Suhete loomine ja hoidmine
    Müügipartneri valimine
    Teabe sõnastamine
    Näita veel (12)
    12Juhtimisoskused
  • 12Juhtimisoskused
    Uue ärivõimaluse leidmine
    Müügistateegia väljatöötamine
    Kliendisuhete süsteemi väljatöötamine
    Näita veel (9)
    11Enesejuhtimisoskused
  • 11Enesejuhtimisoskused
    Empaatiline käitumine
    Kutse-eetika järgimine
    Ärieetika järgimine
    Näita veel (8)
    10Hindamis- ja uurimisoskused
  • 10Hindamis- ja uurimisoskused
    Andmete analüüsimine
    Tagasiside analüüsimine
    Tulemuste hindamine
    Näita veel (7)
    4Tehnilised oskused
  • 4Tehnilised oskused
    Promptimise täiustamine
    Tehisaru treenimine
    Kliendisuhete haldamise tarkvara kasutamine
    Näita veel (1)
    2Mõtlemisoskused
  • 2Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    Rakenduslik mõtlemine
    6Lisaoskused
  • 6Lisaoskused
    Müügieesmärkide seadmine
    Andmete kaevandamine
    Dokumentide arhiveerimine
    Näita veel (3)

    Töövaldkonnad

    Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.