Ametid

Huvikooli tantsuõpetaja

Amet pakub huvi

Huvikooli tantsuõpetaja on loominguline töötaja, kes õpetamise ja tantsuloome kaudu väärtustab tantsu‑ ja kultuuritraditsiooni nii harrastuslikul kui professionaalsel tasemel. Töö sisuks on tantsuoskuste, kehalise teadlikkuse, eneseväljendus‑ ja sotsiaalsete oskuste arendamine. Tantsuõpetaja kohandab õpetamise vastavalt õppijate vanusele, tasemele ja vajadustele, luues turvalise ja innustava õpikeskkonna. Ta kasutab mitmesuguseid metoodikaid ja stiile, et arendada tantsuõpilaste rütmitunnet, koordinatsiooni ja loomingulisust. Samuti toetab tantsuõpetaja distsipliini, koostööoskuste ja eneseusalduse kujunemist. Tema ülesanne on jagada teadmisi, inspireerida ning kujundada õpilastes armastust tantsu vastu. Eesti rahvatantsu õpetajate jaoks on oluline osalemine tantsupidude protsessis – nad valmistavad rühmi ette ülevaatusteks, aitavad hoida ja edasi kanda rahvatantsu traditsiooni ning siduda inimesi ühise kultuurilise kogemuse kaudu. Lisaks pakuvad tantsuõpetajad oma õpilastele väärtuslikku esinemiskogemust nii rahvusvahelistel konkurssidel kui ka kogukonnaüritustel, tugevdades esinemisjulgust.

Hariduslik ettevalmistus

Erialane kutse- või kõrgharidus, erialane täienduskoolitus

Hea teada

  • Mitmekesine ja loominguline töö
  • Head õppimisvõimalused
  • Võimalus karjääri kombineerida
  • Periooditi pingeline töö
  • Tihe konkurents
  • Töötingimused. Tööaeg on paindlik, võib sisaldada töötamist puhkepäevadel ja pühade ajal. Töö on füüsilist ja vaimset pingutust nõudev, riskiteguriks on vigastuste oht. Huvikooli tantsuõpetajad töötavad peamiselt huvikoolides, spetsialiseerunud tantsukoolides ja ‑stuudiotes, kultuuri‑ või rahvamajade juures, spordiklubides ja lasteaedades. Osa tantsuõpetajaid annavad tunde ka üldhariduskoolis kas tunniplaanisiseselt või pärast koolipäeva huviringis.
  • Karjäärivalikud: tantsukunstnik, liikumisjuht, koreograaf, repetiitor, tantsupeo liigijuht
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusAlgtase
Keeleoskuseesti keel C1, võõrkeel B2
25Enesejuhtimisoskused
  • 25Enesejuhtimisoskused
    Enesekehtestamine
    Rahvuskultuuriga arvestamine
    Valdkonna arengusse panustamine
    Näita veel (22)
    15Lävimisoskused
  • 15Lävimisoskused
    Sobiva õhkkonna loomine
    Kaasamine
    Teabe sõnastamine
    Näita veel (12)
    15Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 15Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Õpikeskkonna kujundamine
    Õppemeetodite valimine
    Õppemeetodite rakendamine
    Näita veel (12)
    9Juhtimisoskused
  • 9Juhtimisoskused
    Meeskonnasisese suhtluse koordineerimine
    Meeskonnasuhete arendamine
    Eesmärgi seadmine
    Näita veel (6)
    8Loovoskused
  • 8Loovoskused
    Kompositsiooni loomine
    Vormide kasutamine
    Muusikateose analüüsimine
    Näita veel (5)
    8Tehnilised oskused
  • 8Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Veebiotsingu tegemine
    E-teenuste kasutamine
    Näita veel (5)
    6Mõtlemisoskused
  • 6Mõtlemisoskused
    Kontseptuaalne mõtlemine
    Eneserefleksioonioskus
    Oma keha tunnetamine
    Näita veel (3)
    5Haldamisoskused
  • 5Haldamisoskused
    Suulise teabe kogumine
    Kavade ja plaanide koostamine
    Tegevuskava koostamine
    Näita veel (2)
    1Tervishoiuoskused
  • 1Tervishoiuoskused
    Esmaabi andmine
    16Lisaoskused
  • 16Lisaoskused
    Võrgustikutöö tegemine
    Ettevõtlusvormi valimine
    Meeskonna juhtimine
    Näita veel (13)

    Töövaldkonnad

    Kultuur ja loome
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.