Ametid

Büroojuht

Amet pakub huvi

Büroojuht vastutab ettevõtte igapäevase töökorralduse ja sujuva toimimise eest, tagades, et kõik haldus‑ ja tugiprotsessid toimiksid tõrgeteta. Ta juhib kontori haldustegevusi, korraldab dokumentatsiooni ja suhtleb tarnijate ning teenusepakkujatega. Büroojuht planeerib ja jälgib kontori eelarvet, tellib töövahendeid ning vastutab tööruumide korrashoiu eest. Ta toetab juhtkonda ja töötajaid, koordineerides sisekommunikatsiooni ja vajadusel korraldades üritusi või koosolekuid. Lisaks osaleb ta uute töötajate sisseelamisprotsessis ning tagab, et töövahendid ja süsteemid oleksid ajakohased. Büroojuht on sageli esimene kontakt nii klientide kui ka koostööpartnerite jaoks, esindades ettevõtet professionaalselt ja sõbralikult. Tema roll ühendab haldusliku täpsuse, suhtlemisoskuse ja korraldusvõime, et tagada efektiivne ning meeldiv töökeskkond. Tööülesanded sõltuvad konkreetsest organisatsioonist ja eeldavad kliendisõbralikkust suhtlemisel, kiiret ja paindlikku tegutsemist ning toimetulekut erinevate inimeste ja olukordadega.

Hariduslik ettevalmistus

Keskharidus, Kõrgharidus, Erialane kutseharidus, Täienduskoolitus, Õpe töökohal

Hea teada

  • Väga oluline korrektsus nii töös kui välimuses
  • Töö sobib inimesele, kes naudib organiseerimist, suhtlemist ja mitmekesiste ülesannete lahendamist
  • Hinnatud on väga hea eesti keele oskusega inimesed
  • Töötingimused. Töötada on võimalik väga erinevates organisatsioonides. Tööaeg tavaliselt 8.00‑17.00.
  • Töövahendid: arvuti, telefon, kontoritarbed (paber, pliiatsid, kaustad, klambrid jmt), dokumendihaldussüsteemid, video- ja konverentsitehnika, kontoritehnika, sh paljundusmasin, printer, dokumendiskanner
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusIseseisev kasutaja
Keeleoskuseesti keel C1, vene keel B1, inglise keel B1
38Haldamisoskused
  • 38Haldamisoskused
    Teabe kogumine
    Teabe ajakohastamine
    Infosüsteemi kasutamine
    Näita veel (35)
    17Enesejuhtimisoskused
  • 17Enesejuhtimisoskused
    Moraalinormide järgimine
    Organisatsiooni väärtustega arvestamine
    Juhistest ja nõuetest lähtumine
    Näita veel (14)
    14Lävimisoskused
  • 14Lävimisoskused
    Suhete loomine ja hoidmine
    Kontakti loomine
    Külastajate vastuvõtmine
    Näita veel (11)
    13Tehnilised oskused
  • 13Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Suhtlusplatvormide kasutamine
    Siseveebi kasutamine
    Näita veel (10)
    7Juhtimisoskused
  • 7Juhtimisoskused
    Töövahendite tagamine
    Ressursivajaduse hindamine
    Esmaabivahendite olemasolu tagamine
    Näita veel (4)
    5Mõtlemisoskused
  • 5Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    Olulise eristamine
    Asjaoludega arvestamine
    Näita veel (2)
    2Hindamis- ja uurimisoskused
  • 2Hindamis- ja uurimisoskused
    Liigitussüsteemi kasutamine
    Pakkumuse hindamine
    2Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 2Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Töötajate juhendamine
    Seadme kasutamise juhendamine
    1Käitlemisoskused
  • 1Käitlemisoskused
    Kohvijookide valmistamine
    8Lisaoskused
  • 8Lisaoskused
    Uue töötaja sisseelamise toetamine
    Projekti plaanimine
    Projekti juhtimine
    Näita veel (5)

    Töövaldkonnad

    Personali- ja administratiivtöö
  • Uuendatud: 4.11.2025

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.