Ametid

Administraator

Amet pakub huvi

Hotelli administraator töötab majutust ja sellega kaasnevaid teenuseid pakkuvas ettevõttes. Administraator võtab vastu, teavitab ja abistab hotelli kliente. Ta broneerib külastajatele tube ja majutusettevõttes pakutavaid teenuseid (toitlustus, ruumide rent, spaakülastus jne), registreerib nad hotelli ja peab klientide üle arvestust. Ta vastutab selle eest, et ööbimise ja teenuste kasutamise eest saaksid külaliste arved makstud. Administraator jagab teavet majutusettevõttes pakutavate teenuste kohta. Samuti tuleb tal olla kursis kohalike huviväärsuste ning turistidele suunatud teenustega. Administraatori ülesanne on ka telefoni teel esitatud küsimustele vastata ja broneeringud teha. Seejuures tuleb olla viisakas ja abivalmis. Väiksemas majutusettevõttes võib administraatori töökohustuste hulka kuuluda ka tubade ja üldruumide koristamine, toateenindamine ning külastajatele toidu (eelkõige hommikusöögi) valmistamine ja serveerimine. Hotelli administraatoritel on vaja end pidevalt täiendada – turismivaldkonna areng toob kaasa muutusi teeninduskultuuris, tehnilises töökorralduses ja valdkonna õigusaktides.

Töötajate arvu muutus

Väike langus

Töötajate arv

3400

Brutopalk

1150 €

Hariduslik ettevalmistus

Erialane kutse- või rakenduskõrgharidus

Hea teada

  • Mitmekülgsed tööülesanded ja head karjäärivõimalused
  • Võimalus kujundada Eesti kui sihtkoha kuvandit
  • Vajalik on hea suhtlemisoskus
  • Töös on vaja probleemide lahendamise oskust
  • Oluline on võõrkeelte oskus
  • Vahetustega töö
  • Töötingimused. Administraatorid töötavad enamasti vahetustega ning graafiku järgi ka õhtuti, öösiti, nädalavahetustel ja riigipühadel. Sageli on võimalik töötada osalise koormusega ja paindliku graafikuga, mis võimaldab töötegemist ka näiteks õpingute kõrvalt. Hotelli administraator töötab valdavalt seistes ja seetõttu võib jalgadele langeda suur koormus. Töökeskkond on puhas, hästi valgustatud, soe.
  • Karjäärivalikud: peaadministraator, vahetuse vanem, vastuvõtujuht
Rohkem lisainfot

Vajalikud oskused

Digitaalne kirjaoskusAlgtase
Keeleoskuseesti keel B2, inglise keel B2, võõrkeel A2
22Haldamisoskused
  • 22Haldamisoskused
    Monitoorimine
    Teabe levitamine
    Abi kutsumine
    Näita veel (19)
    14Enesejuhtimisoskused
  • 14Enesejuhtimisoskused
    Mitmekesisuse austamine
    Kutse-eetika järgimine
    Keskkonnahoidlik käitumine
    Näita veel (11)
    9Lävimisoskused
  • 9Lävimisoskused
    Sobiva õhkkonna loomine
    Teabe esitamine
    Aktiivne kuulamine
    Näita veel (6)
    8Juhtimisoskused
  • 8Juhtimisoskused
    Meeskonna juhtimine
    Tööülesannete jagamine
    Meeskonna komplekteerimine
    Näita veel (5)
    6Õpetamis- ja juhendamisoskused
  • 6Õpetamis- ja juhendamisoskused
    Teiste motiveerimine
    Juhendamine
    Käitumisjuhiste andmine
    Näita veel (3)
    3Hindamis- ja uurimisoskused
  • 3Hindamis- ja uurimisoskused
    Koolitusvajaduse väljaselgitamine
    Ohutusnõuete täitmise jälgimine
    Kvaliteedi kontrollimine
    3Tehnilised oskused
  • 3Tehnilised oskused
    Digikommunikatsioonioskus
    Arvuti kasutamine
    Klaviatuuri vilunud kasutamine
    2Heaolu tagamise oskused
  • 2Heaolu tagamise oskused
    Ruumide koristamine
    Voodipesu vahetamine
    1Mõtlemisoskused
  • 1Mõtlemisoskused
    Analüütiline mõtlemine
    1Käitlemisoskused
  • 1Käitlemisoskused
    Jookide valmistamine

    Töövaldkonnad

    Turism ja külalislahkusteenused
  • Uuendatud: 3.12.2024

    Küpsised

    Lehekülg kasutab küpsiseid.